Saturday, March 12, 2011

.: KINI AKU KEMBALI :.


Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Dah agak lame blog aku nie menyepi, kini aku kembali semula.... Bukannye ape, sebenarnye aku lupe password aku... Hihihihi... Almaklum la, dh 2 tahun aku x update... Nie pon sbb aku dok nengok kawan aku nyer blog... So, aku pown carik la balik blog aku nie...
Ok... Nak citer la pasal aku skrg... Seperti yg anda semua maklum, sebelum nie aku dok kat Peghok sbb teman kijer kt sane... Ala, kt Kolej Pembantu Perubatan Ulu Kinta sebelah Hospital Bahagia tu... Atte, skrg teman dh pindah... Skrg nie aku dah pulang ke kampung halamanku di Dusun Tua, Hulu Langat... Aku skrg sudah pon bekerja di Hospital Ampang, kt bahagian kaunter pendaftaran di Jabatan Kecemasan & Trauma a.k.a kotak 8... So far, ok la aku kt sini... Kerja pon senang, plus ade OT lg... Dan yg paling penting, member kerja semuanyer best giler... Semuanyer sporting & understanding... Alhamdulillah.... Aku kt sini kerja secara shift... That's means, kekadang 2 cuti pown aku kerja gak... Mungkin korg akan kate aku xde life... Tapi korg silap... Aku memang ade life kat sini... Bile time cuti, aku akan spend mase aku ngan kawan2 baik yg sekepala ngan aku.... Aktiviti rutin, karaoke... Huhuhuhu....
Dalam tempoh mase 2 tahun lepas, macam2 perkara dah berlaku... Pahit, manis, suka, duka... Tapi semua 2 rencah hidup... Yang berlaku tetap berlaku... Hidup harus diteruskan... Apa pown perkara yang mendatang, aku akan tempuhi dengan penuh redha & tabah... Insya'allah...
Nantikan coretan aku yang seterusnya nanti...

No comments:

Post a Comment